Menu

Over ons

Party Reizen B.V.

Van A naar B, van a tot z!

Als organisator houdt u zich het liefst bezig met alles wat zich op uw evenemententerrein afspeelt. Binnen de poorten, daar bent u op uw best. Wij zijn dat juist in de complete logistiek buiten uw omheining. Een soepele afhandeling van uw bezoekersstromen, zowel het grote publiek als crew, artiesten en genodigden; dat is ónze toegevoegde waarde aan uw evenement!

Totale vervoerder

In 2007 zijn we begonnen met het landelijk vervoeren van evenementbezoekers vanuit elke locatie in Nederland. Met gegarandeerd de laagste prijzen dankzij een wijd verbreid netwerk van herkenbare bussen.

In 2011 hebben we onze dienstverlening uitgebreid met professionele pendeldiensten vanaf centraal stations, transferia en andere locaties naar keuze. Inclusief ticketverkoop ter plekke en instapbegeleiding voor een vlotte, veilige afhandeling van bezoekersstromen.

In 2013 lanceerden we onze online ticketverkoop, wat u als organisator veel extra inzicht geeft in het te verwachten aantal bezoekers. Ook voegden we mobiliteitsplannen en parkeerbegeleiding toe aan onze activiteiten. Inclusief een unieke parkeermodule die ons én uw werk aanzienlijk vergemakkelijkt!

Complete ontzorging

Het succes van onze diensten valt of staat met een gedegen voorbereiding. Zeker als het gaat om grote aantallen vervoersbewegingen in korte tijd. Stagnatie van uw bezoekersstroom kan immers leiden tot vervelende situaties. Om dit te voorkomen, werken we ieder project tot in de puntjes uit.

Vanaf het eerste contact wordt uw evenement toegewezen aan een vaste projectmanager die de regie strak in handen houdt. Afhankelijk van de kaartverkoop maken we een planning en bepalen we de optimale route voor landelijk vervoer of pendeldienst. We bekijken knelpunten en ontwijken deze om een vrije doorloop te kunnen garanderen. Ook creëren we wachtplekken voor grote groepen, zodat de veiligheid niet in het geding komt.

We werken uitsluitend met gekwalificeerd, betrouwbaar en servicegericht personeel, van parkeer- en instapbegeleiding tot ticketverkoop. Na afloop van ieder evenement presenteren we de (verkoop)resultaten en volgt een uitgebreide evaluatie met eventuele verbeterpunten voor toekomstige projecten.

Pendeldiensten

Onze pendeldiensten staan garant voor een ultrasnelle doorstroom van bezoekers tussen uw evenement en een centraal station, transferium of andere locatie naar keuze. We beschikken over zo’n 80 robuuste bussen tot een capaciteit van 120 personen per voertuig. Dat is ruimschoots toereikend om bezoekersstromen van vele duizenden mensen in goede banen te leiden. Bovendien zorgt muziek aan boord voor een goede stemming. We gaan echter verder dan de inzet van bussen; onze toegevoegde waarde zit in de unieke aanvullende services waarmee we u compleet ontzorgen.

Verkeersplan

In samenwerking met een grote speler op het gebied van infrastructuur en mobiliteit, werken wij speciaal voor uw evenement een mobiliteitsplan op maat uit. Hiermee nemen we u alle verkeersmaatregelen en facilitaire voorzieningen rondom het evenement uit handen. Van signing, afzettingen en omleidingen tot ervaren verkeersregelaars en instapbegeleiders.

Parkeerstewards en ticketverkopers

Om de mensenstroom zo soepel mogelijk te laten verlopen, kunnen wij vertrouwen op de inzet van representatieve parkeerstewards en ticketverkopers. We kunnen op locatie zelfs kassa’s creëren zodat we duidelijk herkenbaar zijn en vlot kunnen werken. Een extra service die ongetwijfeld van positieve invloed is op de beleving van uw bezoekers.

Landelijk vervoer

Heeft u veel kaarten verkocht vanuit bepaalde steden en is een pendeldienst geen optie? Dan bieden wij uitkomst met landelijk vervoer. Dit houdt in dat we vanaf opstapplaatsen uit heel Nederland het vervoer verzorgen naar uw evenement. Ongeacht de benodigde capaciteit en plaats van vertrek, omdat onze bussen verspreid staan over heel Nederland. Hierdoor kunnen we altijd een lage prijs aanbieden en houden uw bezoekers meer over om te besteden op uw terrein.

Ook particulieren kunnen een beroep doen op ons landelijk vervoer. We maken het hen zelfs zo aantrekkelijk mogelijk om met een bus naar uw evenement af te reizen. Het voordeel voor u is dat de bezoekersstroom beter beheersbaar wordt. Tevens verschaft het extra inzicht in het te verwachten aantal bezoekers.

Online ticketverkoop

Via www.partyreizen.nl kunnen uw bezoekers op een zeer toegankelijke manier bus- en parkeertickets kopen voor uw evenement, dat een eigen status heeft op onze website. Deze e-tickets met QR-code worden ter plaatse gecontroleerd met unieke scanners die werken via een Blackbox-systeem, online server of wifi hotspot. Hiermee scannen we tickets van zowel papier als beeldschermen. Bovendien maken we met het online servicesysteem tot op het laatste moment ticketverkoop mogelijk. Ook op zondag.

Online parkeermodule

Bij ieder evenement is een aantal parkeerplaatsen gereserveerd voor bezoekers ‘achter de schermen’, van crew en leveranciers tot artiesten en vips. De handmatige toewijzing van deze felbegeerde plekken is echter een nogal arbeidsintensieve taak die nooit tot ieders tevredenheid kan worden uitgevoerd. Daarom hebben wij in 2014 een unieke online parkeermodule ontwikkeld, waarbinnen alle aanvragen overzichtelijk worden gebundeld en zeer eenvoudig door u kunnen worden beheerd.

Nadat u het aantal beschikbare parkeerplaatsen heeft ingegeven, kunt u de aanvragen naar eigen inzicht honoreren en met één druk op de knop alle benodigde tickets versturen. Voor crewleden is het zelfs mogelijk om een plattegrond met routebeschrijving op de tickets te laten drukken. Tevens kunnen we met deze online module parkeertickets uitreiken aan groepen die zelf voor busvervoer zorgen. Uw voordeel: nóg meer inzicht in de te verwachten drukte!